Procedura analizy dysku twardego

Zastanawiacie się Państwo jak to u nas wygląda? Już spieszymy z wyjaśnieniem

Analiza dysku który jest w jakiś sposób uszkodzony (dla dysków, w których nikt innych nie ingerował, czyli nie otwierał ich i nie zmieniał stanu „producenta”)

Abyśmy mogli stwierdzić czy jest możliwość odzyskania danych musimy mieć go fizycznie u siebie w laboratorium.

Nośnik można dostarczyć pod adres:
QDR odzyskiwanie danych
os. Rusa 12
61-245 Poznań

Lub Paczkomat
POZ48N
kontakt@qdr.pl
Tel. 600042496


Wraz z nośnikiem danych bardzo prosimy o dołączenie danych adresowych oraz numer telefonu i adres e-mail. Zachęcamy do wypełnienia formularza online na naszej stronie.

Gdy otrzymamy nośnik, przystępujemy do jego diagnostyki (czynności darmowe), aby określić:
– rodzaj usterki
– stopień uszkodzenia
– możliwość odzyskania danych
– koszty

Po zakończeniu diagnostyki wysyłamy e-mail z informacją:
– o rodzaju usterki
– czynnościach jakie trzeba wykonać, aby odzyskać dane
– koszty odzyskiwania danych

Właściciel nośnika, po zapoznaniu się z diagnostyką musi podjąć decyzję:

– rozpoczynamy działania w celu otrzymania dostępu do danych i ich odzyskanie lub zamykamy zlecenie na tym etapie – 0 kosztów za pracę.

Jeżeli właściciel nośnika uzna, że mamy rozpocząć dalsze działania (płatne) to po ich zakończeniu, wysyłamy raport, który zawiera:

– Wynik analizy pod względem możliwości odzyskania danych
– Listę plików możliwych do odzyskania
– końcowe koszty


Po otrzymaniu raportu, właściciel nośnika podejmuje decyzję:

Akceptuje wynik ekspertyzy, wykonuje płatność za usługę i otrzymuje odzyskane dane

Lub

Rezygnuje z dalszych działań i nie odzyskuje danych.

W przypadku rezygnacji z odzyskiwania, kiedy analiza zakończyła się pozytywnie (wykonana została praca, która pokazała efekt w postaci pozytywnego wyniku analizy) jest odpłatna w wysokości 10% ceny końcowej brutto plus ew. koszty dawców zużytych w przypadku nośników, w których wymagane było przeszczepienie części zamiennych.

W przypadku, gdy analiza zakończy się wynikiem negatywnym (uszkodzenia nośnika są tak rozległe, że nie można odzyskać danych) – klient ponosi wyłącznie koszt zużytych części zamiennych z dysków twardych zwanych dawcami jeżeli wymagana była procedura przeszczepu niezbędnych części zamiennych w celu prób kalibracji uszkodzonego dysku twardego klienta.

Wycena kosztów usługi zależna jest od:
– rodzaju i modelu nośnika
– rodzaju usterki i jej stopnia skomplikowania